Het Systeem

WAT?

Intensieve, effectieve en verantwoorde trainingsmethode. 

VOOR WIE?

► Personen die er voor de volle 100% willen tegen aan gaan.

► Personen die maximaal resultaat willen boeken op korte EN lange termijn.

► Personen die beschikken over voldoende tijd en mogelijkheden om Het Systeem te volgen.

Wenst u meer informatie omtrent “Het Systeem”, aarzel dan zeker niet om me te contacteren!

Resultaten van Het Systeem

Jonas Jolie, 21 jaar

Doel: Fit en atletisch zijn in combinatie met spier- en krachttoename.

Tijd tussen 2 foto’s: 2 jaar /

Gewicht: +10kg

Door mijn twee jobs (leerkracht lichamelijke opvoeding en personal coach) ben ik 7 dagen op 7 met sport bezig. Toch vind ik nog ruim voldoende de tijd om zelf minstens 10 trainingen per week af te werken. Deze trainingen staan in perfect verband met voldoende rust om alle spiergroepen voldoende te laten herstellen. Als leerkracht lichamelijke opvoeding en personal coach vind ik het vanzelfsprekend dat ik het hele jaar door fit ben en dit ook uitstraal. Elke dag in zo goed mogelijke conditie verkeren is dan ook mijn grootste streefdoel.

Jonas Jolie progress
Glenn progress

Glenn Melckebeeck, 23 jaar

Doel: Spiermassa aankomen zonder dat vetpercentage omhoog gaat. 

Tijd tussen 2 foto’s: 7 maand

Gewicht: +8kg

Persoonlijke reactie Glenn: 

Precies 7 maanden geleden ben ik gestart met fitness/bodybuilding. Ik nam het eerst op als een fitte en gezonde hobby om sterker en fitter te zijn. Ik ging gemiddeld 5x per week naar de fitness. Al snel werd deze hobby een levensstijl. Ik wou weten wat ik als maximale uit mijn lichaam kon halen op een volledig natuurlijke manier. Met personal coach (Jonas Jolie) die mij een persoonlijk schema opstelde volgens zijn eigen unieke methode ‘Het Systeem’ ging ik doelgerichter, beter en efficiënter te werk om mijn gewenst zomerresultaat te behalen. Mijn doel was om 8 kilo pure spiermassa bij te komen zonder een stijging van mijn vetpercentage op een termijn van 12 maanden. Vandaag, exact 7 maanden later heb ik dit doel al bereikt. Natuurlijk stel ik mezelf nieuwe en hogere doelen voor ogen en blijf ik ‘Het Systeem’ rustig volgen. Momenteel sport ik 7 dagen op 7. Fitness, calisthenics oefeningen en (zaal)voetbal gepaard met enorm veel eten. Nooit alcohol en amper frisdrank. Maar het belangrijkste van allemaal is de juiste motivatie en geen excuses zoeken die er niet zijn!